Trött. grinig samt en uttömning av div Åre resor. ;)

Tänk hur dagarna kan te sig olika beroende på hur man vaknar.
I dag e det som du kanske förstår inte en bra dag. Grinig! Ska gå å jobba snart vill inte. Men det är som tur e två som stänger ikväll. skönt.
Men dagen började uschligt! Men om man e på ett sånt här humör så stör man sig ju iof på allt. började så här: Ligger å myser, drömmer teckno drömmar. (kryss om två dagar) :D Marie står å jamar vid sängen. *morr* jaja går väl upp då. När man väl gått upp en gång e det svårt att somna om, visserligen var kl typ halv 10. men men.. går upp för att maila mamma, skriver ett asa långt mail. Ska skicka och har då "såklart" blivit utloggad. och måste då skriva om allt.....suck.
Går vidare in i köket för att få mig lite i magen. diskberget skriker på mig, katt mat på golvet som man trampar på. aj.
Kan nånting mera gå fel???

Hitils har jag klarat mig, peppar, peppar... kl e nu 12.

Alla undrar hur helgen var. jo men dags å berätta kanske. :D
Vi börjar från början. Jag har sökt en utbildning i Åre. Som Vildmarkguide. Så helgen nu tedde sig så att jag åkte på en informationsträff i Åre. Av 70 pers som totalt sökt utbildningen så fick vi 26 som var där inkl. mig komma dit på infoträff. Nu ska de överlägga den här veckan och ringa och meddela under veckan. Nervöst!

Men iaf. I Fredags så gick jag till jobbet vid 9, jobbade till kl 4 med att stå utanför kvantum å sälja och vattna lite blommor. Cyklade hem i all hast och väntade och väntade på att få dra i väg till bussen.
Bussen gick vid 21, jens följde mig till bussen. Skönt å ha lite moraliskt stöd på vägen.
Bussen avgår i tid å jag påbörjar min resa till Åre. Fantiserar om att hoppa av nån helt annanstans å vad som skul hända då....
Kommer in till stockholm, beger mig till nattåget. Det står inne, så jag går ombord. Kollar efter min "hytt" som ska delas med 5 andra pers.
¨Har aldrig varit med om något mindre...men ändå rätt så soft. Somnar efter ett tag med "bilbo". Vaknar flera gånger under natten, nervös utav bara helvete. Rädd, tänk om jag försover mig m.m.
Skönt iaf att jag hade en "Tjejhytt". Gammeltanter typ i hela hytten.
Konduktören ropar iaf ut i högtalen kl 7!!! Att vi e en och en halv timme försenade. Fan tänker jag då. De skulle ju hämta oss på stationen.
Ingen mottagning på mobben så klart. :S
Klär iaf på mig, fräschar upp mig å går till bistron. Får i mig lite frulle och sanckar lite med nån konstig tant.
Får senare tag i läraren "urban", han säger att flera av min "kolleger" e på tåget så det e lungt. Kollar konstigt på alla på vägen "hem" till hytten genom de fem vagnarna. Det kan ju vara dom.. sitter å stirrar ut genom fönstret med HÖG musik för att glömma tankarna. en timme kvar till Åre. *suck*
Ankommer till Åre typ vid halv tio. Går av ser några andra med stora backpackers väskor. Ansluter mig till boysen!
Tja...(var e tjejerna....., ensam sthlm och inga tjejer?) tänker jag. vi går en bit. Fler tjejer hoppar av tåget. Jaaa mer tjejer säger jag. hihi bra första intryck. vi samlas alla typ 8 pers tror jag.
Mini vanen kommer och hämtar oss vid stationen. and off we go...
åker typ i max två min. nödvändigt å åka....men det var det eftersom hela Åre ligger på bergets fot. dvs. det lutar lite :)

Kommer in i klassrummet där de andra väntar, jo men hem vi e inte alls försenade :P
"klassen" delas up i två grupper. Min grupp börjar med att ta en runda på skolan. Vi får alla ett sk. uppdrag som vi ska göra under dagen. Alla fick en lite lapp med ett uppdrag på som man inte får visa för någon. Jag fick att inte svänga åt höger på hela dagen, om jag måste det så måste jag snurra åt vänster :)
Sen går vi ner till Byn. Skit skönt väder, tar av mig till linne. Våern har precis kommit hit säger en ledare :)
Lite snö kvar på topparna av fjällen. (fan va fiiiint det e)
Kollar in byn, går ganska fort, den är mycket liten! :D Men väldigt mysig lien by! Vi sätter oss på en gräs plätt mitt i byn å provar på lite "slackline" gå på lina! hihi skitkul, kan man roa sig med en hel dag!
Vi sitter där ett bra tag å går sen vidare upp mot skolan för lite lunch. lasange och sallad buffé. mums.
Efter lunsh så kommer den långa väntan på intervjuerna som den andra delen av klassen gjorde innen lunch.
Man går in tre och tre. Min "mini grupp" går in typ näst sist. Intervjun går bar. de frågar om mina passioner och mål i livet. Svårt! Men jag knåpade ihop nått bra tror jag. Får väl se om man kommer in..

När allt det e klart så tar alla på sig de stora väskorna igen för nu ska vi upp å fjällis vandra.
Bilen kör oss nånstans och dumpar oss på nån sån där rastplats. and off we go...
Fan va dålig kondis man har, flåsar upp för berget klättrar genom får hagar och hoppar över bäckar. Fan jag har redan fått skavsår..
Kommer fram till "lägret".
Vi sätter upp tält och kåtor och börjar laga mat på den sluttande ängen brevid. "bara" att hoppa över bäcken för att komma dit. :S
Äter lite kyckling wok. Får as ont i magen. aj aj....humöret sviktar...
efter maten delas vi in i små grupper. Nu ska vi leka. Var jätte kul faktiskt. Jag hannade med tre andra killar och en tjej. Vi kallade oss för team Korparna. Eftersom skåningen var en sk. olyckskorp sa han :)
"Korpen glider, när de andra lider!!" Våran slogan! :D
Skitroliga lekar med diverse eldar som aldrig brann, springa me dvatten i kåor och div. flygande över rep i träd :)
Vårat lag kom näst sist. Men vi hade skitkul iaf!!! Vi fick pris endå så. En skitstor strut med polkagrisr, en lite "brio" påse och lite "zoo".Mums.
Vi satte oss ner vid lägerelden och alla berättde om sina uppdrag. Jätte kul. Vissa skulle berätta att de hade klaostrofobi å kunde inte sova i sovsäckar. och andra hade aldrig sovit i tält m.m. Vissa gick på det och så kom det fram jätte kul faktiskt. :D
Går å lägger oss vid 23 typ. Somnar fort. Gjord mycket den här dagen. Svårt att sova i ett jätte kallt tält och sovsäcken är liten. Vsr e min varma jens?

Vaknar vid 8 då det är frukost. Yoghurt med mackor. Nedplockning av tält m.m.
9.30 e vi färdigplockade och gruppen har återigen delats in i två. De som ska paddla och de som ska klättra. JAg väljer klättring.
Hej då alla andra! :D Vi ses i höst....

Vi som ska klättra beger oss till berget som skall bestigas. Vi åker i typ 20 min. Parkerar och börjar vår vandring i skogen och genom de dyblöta ängarna. Eftersom jag fick skavsår så haltar jag lite smått plus att jag får nu ha mina gympadojjor. Blött. jag hoppar över alla vattenpussarna...
Kommer fram efter ca en kvart/ 20 min hoppandes. Fram till berget. Fy fan va högt de e tänker jag.
Vi börjar klättra. Jag viker upp jeansen och tänker nu fan ska det bestigas!! Jag får låna ett par klättrarskor and off we go...
Klättrar upp, jätte kul faktiskt och jag kommer up relatift fort. Tycker väl att det går så där. Lutar mig bakåt i selen och kommer ner. Då säger ledarna att jag e typ den första som kommer upp på första försöket :) Glad!!!
Solen gassar på, as varmt. Vi har med oss vatten och risakor. (riskakor blir man törstig av å då dricker man mer, viktigt när det var så fruktansvärt varmt.)
Sitter i ca två timmar å kollar in de andra. Ledartjejen tycker att jag ska klättra igen så jag beger mig up igen. Gick mycket lättrae den här gången, e uppe på ett kick. det här va kuligt ju!!

Efter många timmar så beger vi oss tillbaka till bilarna. Jag är RÖD på min arm, aja aj. Har bränt mig som fan på den ena armen såklart. morr.
Vi åker til len pizzeria. Jag har ont om pengar som vanligt. får ta det billigaste, en 90g utan nånting annat....
När vi alla fått lite mat så drar vi vidare till skolan och vi alla bryter upp. kl e typ 16. Vårat tåg går om tre timmar vad hittar i på nu?
Vi e samma gäng som åkte tåg hit och vi går ner på byn och tar en fika på stationshotellet. Men jag har inga pengar nu så jag får titta på. Äter en halv glass som cafét bjöd oss alla på eftersom deras frys gått söndr under natten så vi fick konstiga smälta glasspinnar att suga på.
När vi fikat klart å cafét stängt så drar vi int till vänthallen å sitter där en timme. killarna leker med en beanbag å en tjej visar sina trix med två "Bollar som man snurrar, som man ska tända eld på."
kul kul.
Tåget kommer in och vi går ombord. Vi möts i bistron senare.....
Jag går till min "hytt" och läser en stund, skönt med lite privat liv. Går sen till bistron och där sammlas vi alla och påbörjar vår resa hem. Några ska till malmö, några ska till götet och några till södertälje. Jag e ensam att gå av i sthlm...
Men iaf, vi börjar med att spela kort. Vi påbörjar en kotten turnering!! Skitkul. Vi höll på hela kvällen. De andra börjar dricka öl och vin, tycker int om säger jag å rynkar på näsan. (gott intryck man gör)....
Kotten och mycket snack hela vägen hem!!! Det roligaste jag gjort på länge!! Vi pratar hela natten till kl blir ett ett på natten. Då beger vi oss till vårt. Hej hej å då då, kram kram och vi ses i höst....

Går å lägger mig, framme i sthlm om ca två timmar. Somnar fort. Vaknar flera gånger...går upp en halvtimme innan vi e framme. 3.15.
Mamma hämtar mig vid t centralen. mamma snäll.....åker hem hemma vid 5 snåret. Pussar på jens. somnar. sover till kl blir 12 på måndagen. Kl 15 beger jag mig till jhobbet för att stänga butiken....
Jag e mör....tur att man e ledig på tisdag!!!
Ups nu e kl 13. Ska sticka till jobbet strax. Ons...två dagar kvar till kryssen....det ända som egentligen vart i mitt huvve nu den senaste veclkan.....
And off we go till le dusch...
//Anna

Dödar lite tid.

En blogg e bra att ha, faktiskt. var emot det förut. vet inte varför. Men de e bra att ha som nu. Har käkat middag. cyklade faktiskt till konsum å köpte en massa mat. köttfärs till att göra köttfärssås. plus att jag fryste in lite. oj så seriöst.
Men gött blev det. Kollade på "pippi flyttar in" till maten. Kul med gamla serier! :D
Blev inte aaaalllls avis när de gick in i karamellbutiken. mums. slurp :P

Så nu hannade jag här, vet faktiskt inte vad jag ska göra....
Ska ju åka till åre ikväll. Får se vad som händer. ska bli kul faktiskt, typ första gången, känns det som, man gör något helt på egen hand. Bara jag lixom. Ska bli kul, men åxå intressant...

Samtidigt som jag e nervös så e jag ändå inte det eftersom jag tror att jag inte riktigt vet vad som kommer att hända. Har typ bara ställt in mig på att nu drar jag så får vi se vad som händer sen. :P
Vet nog inte riktigt vad de e som kommer att hända alls. scary!!

Men men.... Hör av mig igen på måndag. riktigt kul ska det bli, även om det är snö och kallt där uppe. Känns konstigt att åka ifrån underbar försommar och up till snö och kallt.
Men jag tycker om snö så det gör inget. (undrar om jag kommer att göra det när jag kommer hem :P)

Ne ska spela lite nu för som sagt att döda lite tid.

C ya //Anna

jo men vad nu?

Tja!
Kommer faktiskt inte på på mycket att skriva. Har gått en mysig promenad med Madde i dag runt ringis. Å de e så skönt att få komma ut i den sköna naturen och i solen som nu har funnit sin rätta plats. Här i Nynäshamn såklart.

Jo i dag så har jag nog mestadelstiden vart med mamsen. Hon ska på partaj å träffa sin amerikanske coach i helgen så då måste man ju vara snygg! :D Så vi åkte till Lindex i centum, hon hittade en skitsnygg tunika med massa färjer i, b la orange som hon ska ta fram mer av efter som hon ska ta fram sitt eld tecken mer. Jag själv ska använda mig mer av grönt och mörkblått och avstå ifrån turkost och mörkrött.
Behöver nödvändigtvis inte betyda färgerna just men de e ju lättast så.
Grönt kan ju t ex mena mer skog :P som jag nu skall upp till.....

Jo men lindex, fan de jävlarna, man kan inte gå in där utan att shoppa. Men jag fick snygga kläder iaf :)
En ny bikini topp, en jeans kjol, en vit tjocktröja och ett par skit snygga rosa örhängen. Glad!

Har åxå vart å fikat hos pappa idag, trevligt. Fick lite mumsig glass å han fixade min cykel så nu ska väl inte kedjehelvetet hoppa nått mer. *peppar, peppar.....*

Har även beställt av Teckno malin skitsnygga linnen till kryssen till mig å madde. Bildbevis kommer antagligen senare!! Längtar så fruktansvärt nu eftersom våran stora dator e paj. Så jobbigt när man inte kan lyssna på musik. *morr, morr, morr*

Ne nu kom jens hem, ska gå å pussa lite på honom.

Pöss //Anna

Nu e jag glad igen.

Tänk vad humöret kan skifta från dag till dag. Dagen blir verkligen som man gör den till.
Den här dagen började lite segt. Söndagsmorgon å kl e 12:45. Haha har inte ens klätt på mig eller nått. Fått i mig lite frukost iaf medan jag tittade på tintin och söndagsmorgon på tv4. kul kul...nja.

Lördagskvällen var inte heler mycket att hurra för. Eller jo det var ju kul, men jag saknar verkligen när man hade ordentligt kul..The boys var här iaf å spelade heroes 2 på min bärbara. hihi kul syn å se 4 stora killar ligga på golvet, typ ovanpå varandra, datan e ju ganska liten så...:P
Jag själv satt med på golvet å spelade Zelda, gamecube dosa till wiit räcker ju inte till soffan.. Har kommit framtill just nu att jag hatar sladdar. Why why why...

Men iaf har faktiskt gjort nytta idag åxå. Here it comes...Jag har nu bokat biljetter till ÅRE...Ahhhh så jävla nervös. Jag ska åka upp å jag ska gå den där utbildningen som jag i princip inte vet ett smack om. Har gått å sagt till alla att jag ska dit så för att inte gå med svansen mellan benen så drar jag!
Jag drar nästa fredag.
Å snälla missförstå mig inte, jag vill gå! jag ser min chans att göra något nytt. Jag längtar till mitt nya liv!

Tyvärr innebär detta att festplanerna nästa vecka, jessicas kalas blir inställt. för min del iaf. Sorry my love. Men vi ses ju snart på den kära teckno kryssningen.

Ne känner mig nöjd nu. :D

Men känner mig åxå lite sunkig, dags å duscha å ta av sig de här extremt fula glasögonen.

Men innan det...
Måste även tacka alla mina nära och kära för det enorma stödet ni har visat!!!!!!!!!
(Flumvarning, men jag älskar flum.)
Jag har nämligen inte som en orsak att vara knäpp men detta är sanningen. Enligt min astrolog har jag ett mycket högt vatten tecken (är ju vattuman, så jag är inte förvånad). Och vattentecknet innebär att jag har MYCKET och MÅNGA känslor inom mig. Och eftersom jag fortfarande är relatift ung så upptäcker jag dom och lär mig fortfarande att handskas och hantera dom. Typ manodepresiv men ändå intre deppresiv utan bara att känslorna svajar ENORMT från dag till dag!
En lång väg att vandra men jag är förväntasfull. :D
Löv u all!!!!
PÖSSS // Anna

argare än mer argast..

datan den stora e trasig. den här lilla som jag skriver på nu så måste jag ligga på golvet å skriva. så jag är arg å tänker inte skriva mer...
inte förren den stora är mer lagad eller jag får mer energi att sitta här på golvet....
morr...
skit, arg arg, sur trött hänging.
det beskriver mig just nu. bara så att ni vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Argare än argast....

Dagen började helt ok. som vanligt blir man väckt när man sover som bäst...
Dagens plan va att åka till min gamla gymnasieskola å kolla in det sk expot. Och så blev det åxå. Åkte kl 11 och kom fram vis 13. tar fan lång tid!
Men det var skönt å komma iväg lite å kolla på några söta djur. ahhh tvättstugan. vänta lite.....

lägger in bilder lite senare. funkar inte med minneskortet på bärbara...

ok ska börja från början. E arg för att jag inte kan tvätta när jag vill. kom ner till stugan å nån annan var där så klart. Han var borta nu efter en mindre utskällning av mig. vem var den jäveln som kom på att ja men vi kan ha delad tvättstuga.
ni som har egen tvättmaskin skratta er lyckliga.
Men nu e jag glad igen, han va ju borta så nu kan jag tvätta ifred. skönt. vill inte ha nån som sniffar på mina trosor....

Jo men vi va i spånga å kolla på djuren! Jätte kul faktiskt å komma bort ett slag. Träffa jessica å Angelica från gammla klassen. Kul å åka till spånga igen, jag mesen var jätte nervös innan å masa känslor kom tillbaka. Jessica tyckte jag var söt som var nervös. hahaha....
Men det var faktiskt skönt å komma tillbaka, vore inte fel å gå om igen, sa vi faktiskt ett X antal gånger.
Älskar verkligen djur, man blir så lungn å avslappnad när de är i närheten. De utstrålar väl nån mystisk aura som jag snappar upp väldigt lätt. skönt ere iaf.
Vi kollade in den nya byggnaden som Ove pratat om hela vår skolgång och den hade kommit dit. kul, synd att vi missade den bara.
Fiint. Nytt akvarium med tvåvåningar och nya klassrum....å det var så fint, allt såg ut som det gjorde då, fast med nya grejer alltså. :)
Sen efter inomhusturen (fågelhuset och terrariet samt prat med en ex. lärare) så gick vi ut till Ladan. Den som jag har längtat mest till. Å dessa söta små ladugårdsdjur. Kaniner, hönor, grisar, katter och det bästa av allt marsvinen och MARSVINSBÄBISAR!!!!!
Gu så gudomliga, vill ha!!!!! Undrar om jens blir arg om jag bara kom hem med några marsvin nån dag. :P
Klappade även på fåren. söta! sååå keliga, om man slutar klia dom så kraffsar de en på benet. så söööött.

När vi tittat klart så satte vi oss i solen en stund. Ove och fredrik tittade förbi ex. lärarna alltså. å snackade lite. Tänkt väldigt mycket på det här med Åre å så. Sa att jag skulle ev. plugga till naturguide i Åre och han sa att den var mycket bra!!
Pratade lite med jessica och Angelica, de tyckte definitivt att jag skulle gå den. å Jag känner typ likadant. Kommer alltid att ångra det annars.
Skönt å bollplanka lite med dom. Vi får se hur det blir....hmmmm.....suck..

jajaja. fundera fundera....snacka med jens lite senare å så...jobbigt.

trött.....

c ya //Anna

Försommar´n e bästa tiden.

Ja det är den verkligen. I går hade vi picknik på Niksta.
Samling kl 17. eller ja iaf jag , jens å Madde. Vi va hungriga så vi började å tända grillen.

Jag startar kvällen.eeeeld

Sen kom Malin å Henke cyklandes. Hade ingen mat eller dyl med sig så de dumpade prylarna å cyklade vidare till ökända ICA.
När de väl sen kom tillbaka så började festen. Visserligen hade jag redan tagit första groggen i solen på våran balkong. skönt i solen! Våranbalkong e riktigt fin nu, ska plantera lite idag tänkte jag. fin stor rosa blomma har jag köpt å så lite murgröna, så jag slipper se grannarna.

mina vackra blommor.

Jaja, åter till stranden... vi ar där ett bra tag, åt en massa god mat. mumsigt var det! hade typ förberett hela dagen...
marinerat fläskkarré, potatissallad (köpt, men egenkryddad, smakade ju inte ett skit), baguette, å massa annat smått å gott.

3 glada jäntor.Jens njuter i solen

Sen började vi å kubba. Kul kul. alltid kul å spela kubb. Blev tjejerna mot killarna. Alltså jag, malin å madde mot jens å henke.
Vi låg extremt bra till, nära på att vinna men så helt plötsligt så slog det om å de vann. morr...
Henke tar i som faaan.

Sen typ vid 20 så kom Spiffe å Sandra. Sandra kom med Jacka, vantar och halsduk, frussen?!
Och med dom kom även mer öl, så killarna svävade på moln efter en kvart typ. :P

Jag själv tog med mig lite mumsig citron vodka, men råkade hela tiden välta det lilla glaset så det blev inte så mkt för mig :P
Malin hade några 7,0 med sig så hon svävade lite hon med :)
Pickniken tog slut typ där när vi hade spelat ett halft parti kubb till. Killarmas vingar blev lite för stora och tyckte nää nu drar vi.
Städa, städa varje fredag å så varje.......

Jajja, på vägen hem bestämde i att vi iaf skulle fortsätta imorrn alltså idag Lör, drar väl till telegrafen sen å lyssnar på nått band som skulle spela. Å Malin som tävlar idag (E-lyckospark), kanske åxå hänger med om hon inte går vidare dvs. då ska det äen tävlas imorrn.

Senare på den långar resan upp för (den förbannade, jä**a, back hel***t) så gjorde typ S och S slut. vilket de gör typ varje elg, men tror en uns av lite reality så tror jag nog att det var lite äkta den här gången. Vi får se senare.....
Kanske S har äntligen vuxit upp å förstått att hon e snygg och förtjänar något så mkt bättre...sad but true S. That´s life Bro....

Fick ett mail igår. Har blivit antagen till skola nummer 2. Varför ansökte jag ens? stor fråga...tror jejen där inne tog öer en stund. on som inte har vuxit klar än, on som inte vill växa upp, skaffa radhus å hund till sommar´n.
S du tycker inte att du e lite ung, du anar inte vad du ger dig in på???!!!! Det blir inte bra jag lovar dig, tänkt igenom det, jag vet inte??? bryr mig om dig. Men om du nu har tagit ett beslut så visst, då står jag bakom dig.

Jo men angående Mailet. Pratade om det i duschen i morse, inte världens bästa plats att diskutera sådana sstora beslut, man hör ju bara hälften. men de kanske e bra...
Fan titta jag undviker ens att skriva om det, för jobbigt. För stort. Hur gör man när man står inför ett så gigantiskt beslut å et inte villken väg man ska ta. Vill bara undvika, ahhh, vad ska jag göra?????

Jag vet jag går å damsuger, diskar, tvättar å planterar om blommorna. gärna på samma gång åxå. Då kan jag inte tänka det är bra. Även om beslutet gärna ska fattas nu, så vill jag inte, vill inte ta ett beslut......

Pippi kom hit ännu en gång å ge mig ett krumelurpiller för jag vill aldrig bliva stur!!!!!

splittrad i 2...

jo men hej.

Har verkligen försökt, men som sagt jag e splittrad i 2. Önskar att livet vore så mycket enklare ibland.
Det är verkligen svårt att ta sig den tiden att sitta här. svårt bara nu att ta sig den tiden. Måste det å måste det men vill det men MÅSTE göra det först.
Å allt sammans slutar med en panikattak varav på en luiten tår. Svälj HÅRT å gå vidare, organisera vardagen?! Kan man göra det?

Orsaken nu till min splittring är att jag ar blivit antagen på två helt underbara skolor långt uppe i sverige. Vill vill vill så gärna gå. MEN har som alla säger ett liv (ansvar) här nere som man inte bara kan fly ifrån.
Usch jag önskar jag vore tonåring igen, då man hade hela världen under tåsingarna. Bara dra om man kände för det, men vågade inte...

Ni anar inte hur mcket jag LÄNGTAR bort från alla måsten å krav. Vi ses på sjukan om ett halvår då jag ligger å flåsar och kippar efter luft i mina panikattaker.....:_(

Snälla hjälp mig någon.....

Men samtidigt är det ju åxå bra här. Allt e inte djävul och helvete. Jag är kluven som sagt, två personligheter....

Vad finns det som håller mig kvar här då? Jo hmmm.....
Mina vänner så klart och min älskade jens (vi för evigt). (panik 1)
Katterna, våran nya lägenhet som jag både älskar och hatar..(panik 2)
Min familj som behöver mig, jag som håller den ihop....(panik 3).
Vill plugga å komma härifrån, men samtidigt inte fly (panik 4).
Vill visa världen hur Nikken verkligen kan förändra ditt liv (panik 5).
Vill få en bättre värld att leva i, ekonomiskt, miljön m.m (panik 6).
Måste erkligen tvätta, är ett tvättberg här emma nu å jens har inga kalsoner kvar :P (panik 7) :P

Ne ska åka till kvantum å handla lite nu, för de pengar som skatteverket egentligen skulle ha :S
Ska bli intressant å se vad dom säger att jag ska betala in nu????
Men vadå, man måste ju leva. Antingen ge skatteverket 2600:- å sen leva på 200:- från den 5 Maj. E skulle inte tro det.

Vi ska ut å grilla ikväll. kul kul. eller ikväll det blir runt 5 på niksta med engångsgrillar å klubb. mys mys.
Måste ringa madde nu innan ICA. svar inte på msn å inte vis sms. Var e du? lever du???