Katten smyger runt hörnet!

Hej på er.

Var ett tag sen jag skrev...igen :p
Men nu under praktiken så e man så grymt trött när man kommer hem. Börjar ibland tidigt och ibland vid halv 11 men ändå så kommer jag hem mellan 18-20 på kvällarna. E så grymt trött då så man slänger i sig lite mat och sen typ somnar man på en gång.

Vad e det jag gör då? Jo jag är på Karbin klätterhall i Älvsjö. En grym klätterhall med många sköna människor.
Synd att jag inte orkat blogga om varje dag efetsom det har hänt så mycket kul, och så många roliga vardags grejer....synd som sagt att vardagen har försvunnit ut i mitt minne och mycket svår att återberätta....
Men men.. Första dagen iaf var jag nervös som man alltid är de första gångerna man ska göra nått. Men allt e ju lungt som vanligt.
Har fått göra så många roliga grejer, typiska praktikant grejer såsom koka kaffe MEN igår så byggde jag faktiskt min egen led. En 6a + led. Var jätte svårt å bygga. Roligare å riva men läskigt på 13 meters höjd. Jag hörde hela tiden hur ankaret och repen knakade, inte så kul å höra när man e så pass högt upp.
Min led heter Katten smyger runt hörnet! Eftersom man måste kika runt hörnet efter små chip å stå på samt att man måste vara smidig som en katt för att komma upp :)

Å folket på Karbin är jätte sköna. Alla har en helskumm personlighet så det blir en speciell stämmning. Askul. Jag passar väldigt bra in där iaf. :D
Känns lite tråkigt att snart åka därifrån när man har kommit in i gänget.
Den här veckan har det också varit tre till praktikanter. Två värdelösa killar som bara hänger i soffan och en tjej. Fast tjejen är duktig och hänger med mig hela tiden. På karbin kan man även jobba som instruktör på vissa kurser. Asbra betalt och man får fria timmar att klättra för.
Synd bara att alla inst. är från 14 och uppåt så det är många småskitar. Kul å se hur dom e nu. ;D

Jag har klättrat och bouldrat mycket nu. Det är sååå kul. Synd att det inte direkt finns något klätterställe i Åre så att jag kan hålla i klättringen.

Orkar inte skriva mer nu.....är grymt trött. Ska försöka uppdatera bloggen mer inför LIA redovisningen sen....
Puss på er!!! Å ha en skön helg. Jag själv ska på inflytt fest i Rissne hos Fanny...

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0