Fy på mig...

Fy på mig. Har inte bloggat på mycket länge nu.
Har lixom inte hunnit med.....

Det har hänt så otroligt mycket under den här tiden som gått.
Vi har haft höst marknad här i Åre. Jag har åkt hem på en snabbvisit till min älskade pojkvän. Och jag har kajakat och sovit under pressening. m.m m.m....plus mycket härliga partykvällar.

Igår iaf så hade vi orienteringsprov med tillhörande GPS och tidsplanering.
Om jag hade skrivit det här igår aå hade jag skrivit gott men idag blir jag sur. Eftersom jag idag fick reda på att jag typ inte blev godkänd. plus några till....
OR provet gick ut på en 8 kontroller på 1.30 min. Och man får bara missa en kontroll.
Jag missade en och kom in på 1.40. fan va irriterande. Blev as arg idag när jag hörde att jag inte blev godkänd. eller a jag vet inte...vi har ju inte riktigt godkänd eller inte så vi ska väl ut å öva lite mer bara...suck.

Men iaf är mycket nöjd ändå. trodde fan att det inte skulle gå bra så jag är MYCKET nöjd ändå. med tanke på mina förra resultat.
Men det är dåtid. Nu ska jag fokusera på imorrn. I morrn så ska vi ut å klättra lite. Ska bli as kul.
Vi har reptrränat hela dagen idag och haft företagsekonomi. blä....tycker fortfarande inte om det.....

Jo ska bli spännande som sagt...

vet inte vad jag ska skriva mer...känner mig så uttömd...

får skriva typ mer imorrn...

C ya my darlings.

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0