Ännu en ny vecka.

Tja igen.
 Är lite rutten idag, kan bero på mensen. Men också för nervositeten för imorrn.
Imorrn ska vi nämligen till Duved igen för orientering. Fan kan inte helvetet ta slut snart.

I går var ungefär likadan som idag. Vi började kl ett. Inge kul å börja så sent, allt blir så seeegt. Var lite hundvakt till Millie igår också så hon och jag gick upp för berget. Var kul å kolla in stigarna å området lite mer. Försöker diciplinera henne lite också, godis e bra då. hehehe.
Åka till skolan kollla in lite hur en GPS funkar. Kommer hem, måste ut å röra på mig så går en låååååång promenad ända till Tegefjäll. E fan ap långt.
Tänkte att jag skulle rasta hos killarna men de jävlarna var inte hemma, så det var bara att vända hemmåt. Solen var ju på väg ner så....fan va trött jag var när jag kom hem.

Dagen idag var väl typ likadan, började kl 13. Gick ut med Mille på morgonen, eller ja morgonen vi gick väl ut vid 11. Kollade till hur kossorna mådde. Åkte till skolan å testade lite mer GPS. Samt Radio. Fan va kul det är med comradio.
Så vi gick ut på området å kollade Waypoints och commade över dom. Kul kul.
Hände inte mer än så å nu sitter jag här....suck. Tråkigt.
Har liksom ingen direkt koll på dagarna längre, allt känns som ett jävla jidder som skriker och snurrar.
Man saknar liksom lite rutiner....

Imorrn iaf så ska vi orientera i Duved igen. Fan vill inte, fast det är precis det här jag behöver. Comfort zon är allt som det hela den här grejen går ut på....å jag SKA fanimej gå utanför min. Annars hade jag inte vart här så....
Så imorrn blire kompassriktningar samt GPS och radio. nervöst...gick ju inte så bra förra gången å tydligen så har läraren hört om det också. Jävla *************** som har gått å "skvallrat". Fan hatar fan henne, stör mig som faaaan!

Meeen andas och räkna till 10.

Ska även imorrn hjälpa Tove i V8. Hon ska ha guide examen imorrn med meditation ute i vildmarken. Så jag ock jessica ska rigga med renfällar och eldar och marchaller. Ska bli kul, kul å få göra nått annat och se hur dom gör...

Saknar mina rutiner dock och mina vänner....saknar er så grymt mycket mina sötisar.
Min Jens, du fattas mig så otroligt. Vill ringa dig jämt och hela tiden. Mobil räkningen är hög nu kan jag ju säga...
Älskar er Alla!!!!!!!!!!!!!!!!!

P&K //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0