Dag 4 Fjälltur.

Jaha då var det sista dagen på turen.
känslorna är både ledsna och glada. skönt å komma hem och duscha men också lite ledsamt. Även om det har varit grymt kul och ritigt jobbigt så kommer det här alltid finnas i mitt minne.

Men vi vaknade iaf i tältet. Det var typ den bästa natten någonsin, sov så underbart gott. Tröttheten från att gå två mil tog verkligen ut sin rätt.
sov såååå gott, även om det var lite för varmt i säcken så var det skönt.
Vaknade iaf där vid sjön. Ap kallt var det, inte kul å gå å tvätta sig i den bäcken kan jag ju säga...
Packade ihop våra prylar. Jag var på ritigt dåligt humör den här dagen, extremt grinig och sur. Blir nog så när man inte bajsat på tre dagar...hehehe.

Dagen gick iaf ut på att vi skulle ta oss själva tillbaka till Storulvån. ca 6 km. Har aldrig gått så långt själv. Spännande...Bring it on!
Var såååå grinig så det var väl lika bra att börja gå.
Gick en bit å humöret blev faktiskt bara bättre och bättre...Konstaterande: Man kan inte vara arg på fjället.
Gick lite till å lite till....skönt å gå själv faktiskt!!! ingen ipod bara jag. Så jag började å sjunga lite...efter ca 2-3 tim kom jag fram till mitt mål Storulvån. Och den känslan av att komma fram var sååå underbar. Yes i made it!!
Vi stannade en stund på storulvån och gick igenom våran packning, packlista framöver. Bra att hålla koll på vad man behöver.
Slut på denna dag. Hem packa upp å duscha....låååååång chilling i soffan. God natt!!!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Malin

Såklart vi stöttar dig i allt! Det vet du ;) Det är alltid roligt att kolla in här och läsa om dina senaste äventyr dessutom! Nästa gång du har vägarna förbi så får du förvarna så vi hinner ses ju!



Kramar!

2008-09-11 @ 21:45:39
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0