Fredag.

Yes idag. Har äntligen kommit i fas med min blogg. hihi. Skönt.
Idag skulle vi ha Företagsekonomi.
Mycket tungt å gå upp i morse. tycker inte gå upp vid 7.
Samling 8,30. Läraren (Anna) Var hes och vi blev inte alls länge där, typ bara gå igenom förväntningar på kursen och vad vi vet och så.
Vi slutade vid 12. Åkte med killarna till mouhahaha nynäshamn självplock systemet.
Sen Ica för att hämta mitt nya ica kort plus. Har nu kredit på 10 000 på ica. Känns bra men ändå läskigt för vet inte riktigt vad det innebär tror jag.
Sen bar det väg hemmåt. kom hem, trött som fan...måste sova..
Åt lite choklad och kollade animal planet. somnade....

Vaknade och har FAKTISKT gjort klart min rapport från fjällturen så jag har faktiskt fått en massa gjort iad åxå. :)

 kl är nu snart 19,30. Har inte ätit alls....dumma choklad. Är helt slut....Var meningen att vi alla skulle hitta på nått idag. Verkar inte bli så. Vi får väl se...
Gör inte så mycket, måste sova mer....
Annars i morrn ska vi ha tjejkväll. Färga hår, masker och bastu...tror jag, inget är bestämt. Men vad som är bestämt är att vi ska på Tjejmiddag imorrn iaf. Ska bli sköj.
Höres snart igen! Ta det lungt i helgen tjejer! Längtar efter er....Kram kram
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0