Söndag.

Vaknade på kullen. Kanske ska förklara vad kullen är. Det är ett flerfamiljs hus högt upp på berget där Matlda och Karin bor i en lägenhet och snett ovnaför dom bor Peder och Peter.
Iaf vaknade hos tjejerna, huvudet känns 15 gånger större än vad det är. Killarna 3 st har vaknat och bankar som fan på dörren. Jag lyfter knappt huvudet....de sitter och snackar en stund hos oss sen drar de.
Typ 2 timmar senare kör Peter hem mig, han ska även hämta Peder som har övernattat på fjället.
Kommer hem, cillar framför tv och sover omvart annat.
Vid typ 14 går jag och lägger mig i sängen och vaknar vid 18. A-K har också vart bakis hela dagen så vi har inte pratat mycket alls idag. Nu har hon åkt på personalfest på holiday. Så jag är hundvakt igen. Det är lungt men jag har ännu inte lärt mig läsa en hunds signaler så vad gör valp fan. Jo hon pissar först på matttan i hallen och sen själklart som toppen på allt på denna underbara dag (not) så pissar hon i min säng.
Fy fan va arg jag blev!!!!!
Måste starta en tvätt maskin igen. Har fått små hintar av A-K att jag kanske tvättar lite mycket.
Usch vill bo själv! Vill inte behöva bry mig om vad andra tycker....
Arg.
God natt...
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0